nuriyedemir Arkadaşlar 25 haftalık hamileyim sol tarafıma bazen yattığım da göğüs kafesim sıkışıyor normal mi var mı aranız da yaşayan
Kubraa_g nuriyedemir merhaba bende 29 haftalik hamileyim benimde sag tarafima yattigimda agrili bir batma acisi oluyor.donerken aci cekiyorum resmen Neredeyse 2 haftadir gecmedi. Arastirdim internette normal diyor ama doktoruma gittigimde soracagim.