Hafize_0706 Size bir sorum olacak ben bronşit geçirdim yeni 2 gündür falan iyiyim ama kalp çerpıntım oluyo 2 gündür acaba normal mi hamilelikten mi bronşitten mi Bi bilginiz var mı acaba 7 aylık hamileyim bu arada
moom222 Hafize_0706 tansiyon ola bilir mi acaba cnm bndede çocukluktan beri bronşit var ama kişiden kişiye değişir tab çarpıntı olmasi
Cokomik Hafize_0706 kalp carpintisi bende de var bunun icin kardiyoloji te yonlendirdi doktorum kardiyoloji bu zamanlarda cok normal bi sikinti gorunmuyor vucut buyudukce carpintilar olusabilir gittikcede artar demisti siz yinede bir kardiyolojiye gorunun isterseniz