Cnsoner 22+3 günlük hamileyim az önce pcr testim pozitif geldi ne yapmalıyım? Hamileyken korona geçiren var mı ? İlaç vericekler mi ?
ozgekar Cnsoner cnm geçmiş olsun öncelikle ben geçirdim maalesef ama çok şükür hafif geçti bol bol uyu dinlen ve su iç beslenmene çok cok özen göster ilac olarak bana ağrın olursa parol iç dediler ben cennet hurması ve nar tüketmeye özen gösterdim iyi geliyor
Cnsoner ipekveatlas Ahsen34 Belirtilerini paylaşmak gerekirse ilk öncesinde şiddetli bir boğaz ağrısı kulak arkasına kadar vuruyor Sonrasında bütün vücudumuzdaki kemikler eklemler ağrıyor aynı çok ağır grip geçiriyor gibi Sonrasında buna hapşırma ve burun akıntısı dahil iyi oluyor neden bilmiyorum ama daha önce olanlar da aynı şeyi söylemişlerdi sesim zaten gitti ve sırt ağrısı çok fazla 3 günden sonra ishal ve mide bulantısıda eklendi ve teste gittim .Üç adet BioNTech aşısı oldum .
ipekveatlas ben oldum 2 kere ilaç içemiyosun ki. bazı doktorlar kan sulandırıcı iğne ya da coraspirn veriyolar bana hic bisey verilmedi sne doktoruna sor ama ben her gün limon yedim kanım sulansın diye bide c vitamini alıp bol bol su içtim
Anneoluyorummmm @Cnsoner Benimde 3. Günüm bugün grip gibi atlatıyorum şükürler olsun. C vitamini içiyorum bol su ve meyve sebze tüketiyorum 🙏 Aşım da yok.