deletedmom6295 ilk duyuyorum,, benim de benzer bir hikayem var 12 kg aldım ama başından beri düzenli kullanıyorum 20 haftaya kadar göbeğim yoktu. Çok değil, aşırı dikkat ettim yediklerime içtiklerime ve krem kullanımına , çatlağım yok.. herşeye dikkat ettiğim için sürpriz değil diye düşünüyordum.. arkadaşınızın örneğine şaşırdım:/