ya bide.alingan insanlar , bisey desen surat asarlar gücenirler torunumuzu sakınıyo bizden diye dusunurler. gorumceminde iki cocugu var kucuk. o sakinmiyo hic gayet sap sup rahatlar. sonucta dedesi babannesi annanesi ama covid var yani herkes mesefeli olmali .