Kızlar merhaba, 3 buçuk aylık bebeğim var. Öncelikle diş çıkarma belirtileri var. Ve son bir kaç gündür çok ağlıyor özellikle sırt üstü yatırdığımda. Kucak istiyor hemen. Sizce bu huzursuzluk dişle mi alakalı veya bir yeri mi ağrıyor. Tecrübeli anneler yazar mısınız?