Sevdegezer 31+3 olduk hala karar veremiyoruz aklımdaki isimleri yazıyım sizce hangisi Selim Mete Ali Poyraz Barış Bera Selim Poyraz
Gulsurmeli Sevdegezer İsimler tek başına güzel bence ama iki isim düşünüyorsanız daha uyumlu olabilir
Deletedmom10846 Sevdegezer aralarından düşünüyorsanız ali poyraz en iyisi. Başka alternatif de düşünebilirsiniz
Sevdegezer Ayyysss kendimde iki isim kullanıyorum ve seviyorum memnunum bu durumdan öyle tercih ediyorum
Sevdegezer neclanur1 ya beğenme konusunda sıkıntım yok ben yazdıklarımın hepsini beğeniyorum ama tercih konusunda zorlanıyorum
Deletedmom10846 Sevdegezer gerçekten öyle😊 poyraz ismini başka bir isimle birleştirebilirsiniz isterseniz. Poyraz ismi güzel bnce