hilalsp Rabbim sağlık versin inşallah çok geçmiş olsun sizede ❤️ ümidimi hiç bir zaman kaybetmedim bana sürekli gebeliği sonlandırman lazım diyo doktorlar bana zararı olup olmadığını soruyorum bende yok diyolar sana zararı yok o zaman istemiyorum diyorum hiç aklımdan da aldırmak geçmiyo ne olsa kabülüm ama sağlıcakla gelsin tabi inşallah zamanla iyileşir şuan 17+4 oldum daha 14. Haftasında kitle var dediler en son 16. Haftamda kontrole gittim üstüne katarak söyledi bu sefer bağırsakları dışarıda ayağında eğrilik var dedi bende en iyisi 20. Haftayı beklemek diyorum çocuk kardiyolojisine gittim daha küçük dediler bakamam detaylı ultrasona gittim riskli gebelik olduğu için aciliyeti yok deyip geri çevirdiler, 😔 ama asla ümidimi kaybetmedim hiç aklıma bile gelmiyor böyle Bi sıkıntısı var diye hep iyi olduğunu hissediyorum içimden