Hayriye14 Kızlar 1oglum var doktorum kıza benziyor dedi ben adını ilkim düşünüyorum arkadaşlarım saçma ilk çocuğun değil ki diyorlar sizce de haklılar mi İLKİM ALYA GİBİ
Parla Hayriye14 çok güzel bi isim fakat çoğu kişi özellikle yaşlılar iklim falan diyebilir aklınızda olsun🙃
Aysu123cicek Hayriye14 cok guzel bir isim evet ilk cocuk deyil ama kizda ilk bence cok guxel arkadslar ne dusirnir dusunsun onemli olan sen ve esin
mutluaile11 Banada saçma geldi . ilkim ismi zaten basli başına saçma geldi hele 2.cocuga koymak daha mantiksiz
Gagi Valla benim de 2. Çocuğun biz kura çektik Hayat nil ilkim nehir arasında 😂 bence ilkim çok güzel bi isim. Kazanamadı kurayı yoksa ne farkedecek. Ilk çocuk değil diye koyma demek çok saçma. Isim bu sonuçta
Hayriye14 Ya bende çok beğeniyorum arkadaşlarım öyle diyince aklıma takıldı böyle düşünmenize sevindim♥️🥰