10 gün önce 1 kutu kansulandirici yazdı doktor 54 tl odedim dun tekrar 1 kutu yazdi rapor cikardi ama sistem sorunundan dolayi rapor sisteme gecmedi 1 kutu ilaç yazilmış oldu halde 135tl fiyat cikardı iğne kullananlar nekadar ödüyosunuz normal mi bu fiyatlar 1 aylik iğne 250 tl geliyomuş normal mi bu yoksa kafalarina göremi fiyat veriyolar anlamadim