Baranbebek Bugün serklaj oldum 2.8 cm ile. 24. haftamdayim. Kaçıncı haftada doğum yaptınız dogumunuz nasıldı? Neler yaşadınız? Bebekleriniz nasıl? Serklajlı bir doğumdan sonra artık hep mi serklaj olmak zorundayız?
Mrsde Baranbebek merhaba kusura bakmayın lütfen serklaji ozeldemi devlettemi yaptirdiniz acaba herhangi bir ucret odedinjz mi. Rabbim sağlıklı bir sekilde zamaninda kucaginizi almayi nasip etsin
Eminekzr Baranbebek canım öncelikle sağlıkla bebeğine kavusmani diliyorum. Sonrasında biseu ohr3nmek istiyorum serklaj neden yapildi sana
ZZeynepP1903 Canım gecmıs olsun, bende aynı senın haftanda serklaj oldum. Dünde dikişim alındı Yarın 38. Haftama giriyorum malesef bir kere olunca ikinci hamilelikte de serklaj yapıyolarmış. 🤦🏻♀️
ZZeynepP1903 Baranbebek eger normal dogum olursa önce alınıyor sezeryan olursa amelıyat sırasında benım suan doktor normal ön gördüğü için önceden aldı ama canımdan can gitti bu işlemi csnlı yapmaları hiç hos degıl