Asillaslan evet ben 21. Haftamda lekelenme olarak acil gitmiştim kadın doğuma o zaman uyuşmazlık soruldu var dedim o an hemen işlemler yapılıp iğne yapıldı diğer türlü de randevu alıp gidilip vurulabiliyormussun öyle duydum 28. Haftada normalde gidip vurulucaktım