Suigeneris Selam kızlar 15+3 haftalık hamileyim. Şu son bir haftadır resmen ruhum sıkılıyor. Kendimi sürekli bunalımda hissediyorum hiçbir şey keyif vermiyor. Kendimi yalnız, karamsar, mutsuz, sinirli hissediyorum. Bu bir süreç mi bitiyor mu bitmiyor mu?
EsilaMiracAyazEren_Moms Suigeneris Süreç canım. Bende de şöyle bişey olmuştu. Çamaşır asıcam, makineyi boşaltıyordum. Bi anda sepeti brakıp ağlamak istedim. Sonra eşimi aradım. Böyle böyle oldu diye. Yine hormonların azdı demiştii.. 😂😂😂 Ağla rahatlarsın ama evde 2 çocuğun daha var seni öyle görmesinler demişti. Öyle susmuştum.
Suigeneris EsilaMiracAyazEren_Moms ayy gerçekten başlıcam bu hormonlara. Eşime de acıyorum garibim ne yapacağını şaşırıyor ama yok asla olmuyor yani. Hele akşamları böyle avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum. Hayır bir de farkındayım durumun böyle olmak daha da sinirimi bozuyor 😩
EsilaMiracAyazEren_Moms Suigeneris O senin elinde olan bişey değil ki ama. Eşin anlayışla karşılıyorsa sorun da etme. Kimisinin ki çok anlayışsız mesela.
Suigeneris EsilaMiracAyazEren_Moms çok şükür ben onun yerinde olsam beni çekmezdim o kadar diyorum. Bir de eşim evden çalışıyor hep adamın ensesindeyim. Üzülüyorum da.
EsilaMiracAyazEren_Moms Suigeneris Valla ben de o konuda eşime çok şükür diyorum. 4 gebelik geçirdim. Hepsinde faeklı farklı şeyler yaşadım. Hiç birine kötü karşılık vermedi Allah razı olsun anlayışla karşıladı.
kbrkrblt16 21+5 haftalık hamileyim geçmiyor 🤣 ilk hamileliğimde de çok karamsardim bunda da öyle hamilelik bana yaramıyor eşimin yerinde olsam kendimi hiç çekmezdim çünkü ben kendime bile ağır geliyorum hamilelik depresyonuna giriyorum sanirim iyi değilim 😪🤣
Suigeneris kbrkrblt16 resmen ben işte. Bu kadarcıkken böyle yapıyorsa bu hormonlar doğuma kadar ömür törpüsü olurum ben 😩