Hapyymami Kızlar ben haftanın 3 günü dışardan yiyorum ve hep burher mc falan 7 haftalık hamileyim zararlımıdır
litfenama Hapyymami üç gün çok gibi geldi bana. Kilo almıyor musunuz? Benim de canım istiyor ama yemiyorum. Yani 15 günde bir anca.
Ezgiduru Hapyymami ilk gebelikte bende yemistim tabi bi 20 haftalardan sonraydi haftada 1 burger yiyordum. Bu hamilelikte burger dan soguma geldi niyeyse 😁
Simsim60 Hapyymami neden dışarıda yiyorsunuz.Çalışıyor musunuz?eğer çalışıyorsanz evden götürmeyi deneyin veya ev yemekleri sipariş verin
AdenEva Tabi ki zararlıdır sonuçta hamile olmayan insana bile zararlı. Ama bende vazgeçemedim ne yapayım canım çektikçe yedim çok şükür bir sıkıntımız olmadı
Deletedmom_33 Hapyymami Kilo olarak zararlı olabilir. Henüz başındasiniz ve daha çok haftaniz var azaltirsaniz iyi olur