Eceissi Nihan6 bende 4 haftaligim bugun yaptirdim kendimi sikmadim kasmadim asla insallah bisey olmaz cnm
moom222 Nihan6 kuaofr arkdasim var bnde senin haftanda başlamak istedim on iki haftadan önce baslamama mi söyledi burda bnde sormutum çoğu arkdas on ikiden sonra başka dedi kasılma olduğu için haftamda küçük olduğu için bana onermediler bnde yaptırmadım
Nuur415 Ben en başında başladım son aylar zorlanırım diye 36 hafta bitti hala ağda ile devam ediyorum çok da rahat ettim
Nihan6 moom222 ya onu da duydum çok kafam karıştı, son aylar bile kasılma nedeniyle gidilmemeli dediler. Biraz acıya göre değişiyor sanırım
moom222 Nihan6 istersen bekle cnm biraz daha erk n çünkü çok küçük bebeğin nolur nolmaz bnnjilet kullanıyorum belli haftadan sonra bende gidicem jiletle çünkü on günde bir almak yerine sürekli gidince alışır insan kasmaz belki ama ilk haftalar daha küçük
Eceissi Nihan6 ben dun yaptim canim acisa bile kendini kasma bisey yapma sikma kendini birsey olmuyor