Gokcen35 34.hafta dayız bugün kontrolüm vardı .bebek kilosu 2670 gr boy 44 cm erkek bebek. Daha önce şeker yüklemem biraz yüksek çıkmıştı doktor dikkat et kilosu önde dedi korktum .normal doğum planlıyoruz çünkü.
TurnailePoyrazArelinannesi AdenEva benim de 32+6da iken 2100 43 cm demişti boylu bir bebek olabilir demiş bacak boyu bir hafta önde gösteriyor dedi
Gokcen35 21glcn evet dikkat edicem biraz fazla açıldı boğazım herhalde .sadece bundan sonrası korkuttu beni normal için kilo önemli ya
Gokcen35 TurnailePoyrazArelinannesi Maşallah .her bebek farklı biliyoruz ama doğum için özellikle normal planlayanlar için kilo önemli tabii
TurnailePoyrazArelinannesi Gokcen35 aynenn öyle cnm benim zorunlu 2. Sezeryan o yüzden sıkıntım olmaz diye düşünüyorum ama siddetli tekmelerde kacınılmaz bir gercek😁
Gokcen35 TurnailePoyrazArelinannesi Allah sağ salim elimize versin yavruları sona doğru zorlaşıyor . Size de güzel doğumlar dilerim allah yardımcınız olsun
TurnailePoyrazArelinannesi Gokcen35 amin canım cümlemize inşallah herkes sağ salim evlatlarını kucaklarına alırlar
Gokcen35 Ozlemmpapatyaa yok bidaha bakılmadı . Ben biraz 2 haftadır yüklendim yemeye kendimi frenlemme lazım doktor da dedi .ama korktum bebek irileşir daha da diye
Golgmysm Gokcen35 bende 34. Haftadayım 2.400 kg 44 cm boy dedi 1 hafta öndeymiş benimde şeker yüklemem yüksek çıktı sonradan düzeldi şekerim ama suyum fazla şubatın ortasından sonra bekle bebişi dedi 🙈
Gokcen35 Eela suyuyla ilgili bişey demedi . Dikkat et dedi .Allah hayırlısyla elimize versin yavruları
kzbny0lc Gokcen35 Benim 32.haftada 2.600 kilosu boyu da 46cmdi . Doktor normal doğuma engel olmaz haftasi önde gitmesi cok takilma öyle dedi. Zaten bu saatten sonra ne yesek bizim elimizde değil bebisler kilo alacak hayirlisi olsun diye dua edelim onemli olan saglikli dogmalari 🥰😍