Gorkeminannesi Doktor yazdı bulantı ve mide gazı sorunu için ama prospektüslerde biraz ağır ilaç olduğu yazıyor bu yuzden kararsiz kaldim kullanıp faydasını gören var mı?
Derinsu2019 Gorkeminannesi zofer kullanıyorum ilk hamileliğimde de kuşlanmştım ağır ama çok iyi geliyor pulcet kullanmadım ama lansor kullanıyorum ben
Deryaasn Gorkeminannesi gebeligimin basindan beri zofer kullaniyorum,kullanmak zorundayim yemek yiyememek daha kotu oluyor cunku 28.haftadayim suan
Melek1111 Zofer son çare olarak veriliyor doğuma kadar kullanan tanıdıklarım var .Bir zararı olmadı .Bir ara bende kullandım bende işe yaramadı bıraktım
Sevgi-2022 @“Gorkeminannesi” Ben zofer kullandım çok da faydasını gördüm. Midem bulantılarını zofer le atlattım. Şu an 30+6 dayım doktor bebeğin gelişimine normal diyo.
Gorkeminannesi Tesekkur ederim verdiğiniz bilgiler icin🙏🏻 koku hassasiyetiniz var mi veya var miydi ne zaman gecti nerdeyse butun yemekler kokuyo 12+1 dogru düzgün hic bi sey yiyemiyorum😔
Zuleyy Zofer kullanıyorum 36 . Haftamdayım hala kullanıyorum yoksa günüm zehir oluyo. Doktorum bi sorun yok kullanabilirsin dedi. Yarım alıyorum beni tutuyo cok sükür bazen tam alıyorum. Tek sorun devlet karsılamıyor o