Yagmurkcr97 esrmhmt vallaha ben hamile oldum olali yuzustu yatamiyorum. Suan cok tuhafima gitt 28. Haftadada oyle yuzustu yatmak. Yazik bebek falan rahatsiz olmasin??
esrmhmt Sina 3 tarafımada yatıyorum artık 3 tarafımda ağrıyınca tek seçenek kalıyor birde karnıma yastık koyuyurum, ama senin için daha erken👍
esrmhmt Yagmurkcr97 neden ytmıyorsun ki hele en başlarında falan? Tam karnıma yüklenmeden yatıyorum sorun olmadı.
Yagmurkcr97 esrmhmt bebegimi eziyomus gibi bir his var surekli.. doktora oyle biseyi sormayida dusunmedm, kendimce normal degilmis gibi geldi bana.