Bayhanayse Kızlar iyi akşamlar. 2 gündür midem ekşiyor, yanıyor ne yesem aynı ya. Ne yapmam lazım önerisi olan var mı ? Ne iyi gelir?
Polenpolen52 Bayhanayse canım sımdı , tahın varsa ıkı kaşık tahın ye , cok ıyı gelıyor , onun dısında, salatalıgı soy ye , o cok ıyı , gerı kalanlar şaibeli bu ıkısı cok ıyı