MerveNur- canım benim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah… Gönül ister ki herkes kendi sancisiyla doğursun sanırım bu şans işi biraz. Çünkü benim de 40. Haftam ve kendi gelmezse artık suni sancı vereceklerini söylediler. İnşallah hepsi kendiliğinden gelir ya 🤲