Meva073 doğum kötü birşey olsa o kadar insan 2.-3…. Çocuğu yapar mı? Önemli olan doktorun: doktorunu iyi seç, ona güvenmen lazım, doğumda, önce Allah’a sonra doktora emanetsin spnuçta. Kendini kötü şeylere odaklama, güzel düşün güzel olsun. Doğum kolay geçmesi için bol bol yürüyüş yap. İyi şeyler düşün:)