Azraninannesii Kizlar kafayi yicem ya 2 haftadir hastaneye gitmem gerekiyor ama bir turlu randevu bulamiyorum doktorum surekli olmuyor mesai disi hep araya bayramda giriyo baya geciktim gitmek icin 37 hafta olduk en son 34 te gittim baya geciktim gitmek icin cildiricam ya 😔😔
Patito__ Azraninannesii direk hastaneye git ve acil de durumunu anlat drla gorus eger vakit ayiramicksa hemen baska dr bul bu nedir ya drun nosu varsa ara veya belki araya alir
Patito__ Azraninannesii en iyisi yoksa sn ordan yer bulamayacaksin gibi dogumunda skinti olur sonra drun son haftalarda dha sık gormeli sni