Baliminannesii canım bende düşük yaptım ve doktorumdan genetik testi yaptırmak istiyorum dedim orda neden düştüğü çıkıyor Yani sende bir sorun oldugu gözüküyor birsey çıkarsa bebek ondan düşük oluyor fakat genetik testi ücreti baya pahalı ama hiç birsey önemli degıl ben 1bin 800 e yaptırdım doktorum pek önemsemedi ben yaptırmak istiyorum dedim 20 yada 1 ayda çıkan sonuc bnde o yüzden kan pıhtılaşması çıktı ondan düşük oldu suan kan sulandırıcı kullanıyorm eğer imkanın varsa sende yaptır gec olmadan önleminizi alın derim