Ranaaa58 Hanımlar belki size saçma gelebilir ama ayakların üşümesi bebeğe zarar verir mi. Eşimle akşam çarşıda gezerken ayaklarım buz kesti o yüzden sormak istedim. ben 1 düşük yaptım 2. Hamileliğim 9 haftalık.