Nermin_nur1 Burcumm- merhaba canım benimde ilk iki gebeliğim düşük ile sonuçlandı kürtaj oldum ikisindede. Çok küçük haftalarda kalpleri durdu ikisinin de . Şu an da kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum . 13 haftalık olduk umarım bu şekilde ilerler . Rabbim hayırlısını verdin her zmaan 🙏🏻❤️
Aslinur Burcumm- 🤚🏻 Ben 2 kayıp yaşadim 2.5 sene ara verdim şimdi bebeğim 20günlğk oldu piskolojik olarak önce kendinizi hazirlayin ve korkmayın Allahın izniyle rabbim nasip eder 🙏
PapatyaAaAaaa Burcumm- merhaba canım bebeği genetiğe gönderdiğinizde sonuç ne çıktı hemen hemen aynı durumu yaşıyoruz benimde tekrarlayan düşüklerim var banada pıhtılaşmaya meyillilik var dediler ve bebeği genetiğe gönderdiler sonuçlar çıktı ve üçüncüye hamile kalmaya çalışıyorum
Hakandeniz Benim oldu .kalbi durdu ilki 20. Haftada kürtaj oldum ikincide düşük oldu.kan pıhtılaşma çıktı.gunluk iğne ve aspirin kullanıyorum 34 haftalık olduk.
Burcumm- Hakandeniz çok geçmiş olsun.Bende kan pıhtılaşması çıkmadı bakalım nedenleri araştırılıyor bebek genetiğe yollandı
Deletedmom622772 Hakandeniz kan pıhtılaşmayı gebelik esnasında anlamanın bir testi var mı acaba direkt kan vererek mi bakılıyor
HHayalll Burcumm- öncelikle Allah tekrar yaşatmasin 🤲bende 9.haftalik düşük yaşadım ama ilk düşük olduğu için araştırma istemedindoktor, ilk kez düşük olmasına rağmen mi nedenleri araştırıyor doktor
Burcumm- HHayalll ilk düşük normal kabul ediliyor araştırmıyor doktorlar ama benim doktorum eşinle genetik test yaptır deyince yaptırdık sonuçları normal çıktı.Sonra tekrar hamile kaldım ve oda kalbin durması nedeni ile kürtaj olmak zorunda kaldım yakın zamanda🥺2.düşük olunca artık kürtajdan alınan bebeği genegiğe yollayalım dedi doktor beklemedeyiz bakalım hayırlısı 🤲🏻
HHayalll Burcumm- anladim canım, inşallah güzel sonuçlar alırsınız, Allah tkr nasip etsin inşallah bizlere
boymomyz Burcumm- canım hiç bisey çıkmıyor ki mol gebelik mi normal mi diye bakıyorlar bekliyorsun ama üzülerek bunu yazıyorum inşallah sende farklı bişey derler 😢 bende yolladım banada burda arkadaşlar dedi hatta sonucu almaya gittiğimde doktora ddm burda sadece mol ve normal gebelik bakılıyor demi die evet dedi 😏
boymomyz Burcumm- kan pıhtılaşmasına baktılar mı ? Neden olmuş ki ya bende 2. Yi deniyorum postları görünce ikilemde kalıyorum . Rabbim kucağımızı boş bırakmasın canım 🤲🏻
Mimik Benim abimin esi… 2 kez ust uste kurtaj oldu, Ilk gebeligi ikiz, ikinci tek… Her testi yaptilar bir sorun cikmadi… 3.bebegi saglicakla dogdu cok sukur🥰
Burcumm- boymomyz kan pıhtılamasına da bakılıyor genetik testte sorun çıkmamıştı.Ben ilk düşükte yaptırdım riske atmamak için ama maalesef 2.side düşükle sonuçlandı.Herkes bir değildir umarım sizinki sağlıklı geçer🤲🏻 Ama tedbiri elden bırakmamak lazım
Burcumm- Nermin_nur1 maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah🐣 peki düşüklerde ne gibi yol izlediniz genetiğe yollandımı bebek
Nermin_nur1 Burcumm- Hayır yollanmadı canım . Am şöyle ben ikinci düşükten hemen sonra devlet hastanesinde kan verdim pıhtılaşma için . Ardından özel hastanede eşimle kan verdik genetiklere bakmaları için çok şükğr bir sıkıntı çıkmamıştı. Rahim filmiydi vs yapılması gereken ne varsa yaptık ama bir sorunla karşılaşmadık. Alan da Allah veren de şikayet etmemek lazım kuzum yüce rabbim ağlatıyorsa güldürür de inşAllah . Her şey gönlümüzce olsun ❤️
naykut Aslinur Aslinur merhabalar hayırlı olsun bebişiniz inşallah. 2düşük yaptıktan sonra araştırma yaptırdınız mı acaba? Sonucunda bir şey çıktımı? Ve tekrar sonra gebelik oluştuğunda önlem amaçlı bir şey kullandınız mı?