Bugun doktora gıttım kontrole birazda kasık ağrım vardı ultrasonda baktıgında kasılmaların var dedi evet hocam biraz agrım var dedim yat dınlen kalkma dedi bu kadar bunun bi ilacı yada düzelmesi için yapabileceğim bişey varmı bana yardımcı olur musunuz?