Hasanbbek Kubra6100 salı günü bizimde kontrolümuz var 26+5 olacaz iğne olacaz bakalım hayırlısı sizler kaçta oldunuz
Kubra6100 Merverdgn Sedaaaa2 bende bugun oldum surekli kendimi dinliom sizden biyle duyunca rhatladim saolun
Merverdgn Hiç bir yan etkisi olmadı bende. 3 kez vurulmak durumunda kaldım 3 ünde de bi etki görmedim
Kubra6100 Hasanbbek bende tam yarin 28 haftaya gircem iste bugun oldum bidaha yatis islemi yaptikar 15 dk igneden sinra beklettiler sonra ciktim