minigimveben25 11+1 haftalık çok erken olduğunu biliyorum sadece şeklinden hangi cinsiyete benzeteceğinizi merak ettim yorumlara açığım☺️
Derininannesi201 minigimveben25 yaaa maşallah benimle aynı 11+2 bende erkek hissettim sizin bebeğinizi 😍🤗
minigimveben25 fatima1 öyle mi oluyor ilk hamileliğim tecrübesisin o yüzden☺️ Teşekkür ederim tahmininiz için
Nnur1 fatima1 bence bununla çok bir ilgisi yok. İlk bebeğimin kesesi fasülye gibiydi kız oldu. Şuan ki hamileliğimde kese yuvarlak ve cinsiyeti erkek
fatima1 minigimveben25 benimde ilk hamilelik ama buralarda yorum yapan cok kişinin ultrason fotoğrafına baktım geneli fasulye şeklinde kese olunca erkek, daha yuvarlak olunca kız oluyor dşye
minigimveben25 Derininannesi201 size de maşallah sağlıkla doğsun inşallah bebişler🥰 herkes erkek diye tahmin de bulundu hadi hayırlısı bakalım😍
Haticealp Hakanuran canım geçen sene çok konusmustuk hatirlarmisin bilmiyorum sana ulaşamadım inşallah beni görüp yazarsın
Sessizsevdam BIR_SIYAH__HIAYESI63 https://imgyukle.com/i/oAG3Fn Banada tahmin yaparmısınız rica etsem
Haticealp Hakanuran iyiyim çok şükür hamilemisin hayırlısı olsun sana nerden ulasabilirim instagram falan kullaniyomusun