Asena17 Helinkeskin hic korkma sakin ol ilk gebelik mi :) bende 32 de gidicem nst ye cagirdi doktorum niye bilmiyorum
Helinkeskin Asena17 evet canım ilk gebelik artık doğum başlasın istiyorum ağrılarım gün geçtikçe artıyor Allah sabır versin bize yani sağlıklı olsunda benide 36. Haftada nstye bağlamıştı 🙏🙏💫💫🤗🤗
Asena17 Helinkeskin valla bende oyleyim simdi den agrim var nefes alamiyorum uyuyamiyorum dogursam da bitse diyorum bazen de icimde kalsin daha iyi diyorum :))
gamzelinaz viildaaannn masallah sadece karnınız var, kalan hiçbir yeriniz kilo almamış. Ben o haftaya geldiğimde yarım dünya olurum
selmabttl3 Maşallah göbüşlüler sizi tontişler 😅😅biz daha 15. Haftadayız minnak göbüşlüler. Darısı başımıza 🤪🤪