senays88 2 ay önce kendisinde normal doğum yaptım. Kontrollerim boyunca da hep bilgilendirdi ve doğumumda çok rahatlatıcı bir şekilde gerçekleşti. Kendisinden çok memnun kaldım. Çok soğuk gözüken fakat çok tatlı bir bayan kendisi. Zorunlu sezeryan olma sürecim vardı, zorunlu olduğu sürece yapıyor yani 😇