Nisan4523 Yakın zamanda özel hastanede doğum yapan veye yapacak olan arkadaşlar, sizlerden covid testi istendi mi?
Mayacm Nisan4523 bende daha gorusmedım hastanemle ama kuzenm aynı hastanede 1 sene önce dogum yaptıgında ıstemısler buyuk ıhtımal ıstıcekler de ben devlette yaptırsak kabul edıyolarmı onu merak ediyorum
SusamTanecigi Nisan4523 salı günü olacağım sezeryan gün verdi doktor pazartesi muayenem var ve test vereceğim
Sude-96 Nisan4523 Ben 40 gün önce oldum istediler Şu an her hastane istiyor Covid başladığından beri diye biliyorum
Nisan4523 Sude-96 Haftaya cuma doğumum var daaa doktorum hiç bi şey demedi. Doğum için sabah erkenden gelmem gerektiğini söyledi sadece. Acaba doğumdan hemen önce mi test alacaklar?
Civcivinannesiii Nisan4523 sizden ve refakatcidan isteniyo refakatciya ekstra para aliniyo ama disarda yaptirip sonucu gosterin
Yaseminoymak Nisan4523 yarın doğumum vardı istediler pozitif çıktım 😔 kaç saattir ağlıyorum doktorum başka hastane ayarladı ama yoğun bakımda izole olacağım bebeğimi bana vermeyecekler bir süre. Devleti kabul ediyorlar ben devlette yaptırdım testi
Nisan4523 Yaseminoymak ah yaaa ☹️ çok üzüldüm. Belirtiniz var mıydı peki teste giderken? Yoksa sürpriz mi oldu size de?
Hcrklk123 Yaseminoymak bende böyle olmaktan çok korkuyorum.Sizin adınıza çok üzüldüm hastamıydınız peki belirtisi varmıydı?Eğer yoksa yanlış çıkmış olabilir bir daha yaptırın
rmeysaerdemm1 Yaseminoymak Merhaba oncelikle geçmiş olsun ama size bi olaydan bahsetmek istedim 2021 mayis ayinda gorumcemde planli sezeryan olucakti ve kayinvalidemle birlikte test verdiler ve pozitif cikti. Gece tekrar test verdiler ve negatifti. Testlerde ciddi derecede yanilma payi oluyor. Eger kendinizden şüpeniz yoksa tekrar test vererek sansinizi denemenizde fayda var bence
AsliTurgut Nisan4523 evet acil ameliyata girecektim oncesinde hemen pıt pıt hallettiler ama yine de sorarsin her hastane farkli politika uyguluyor🙏🏽
Yaseminoymak Nisan4523 üç gündür grip gibiydim ama bu sene birkaç kere yaşayınca önemsememiştim beklemiyordum hic
Nisan4523 Koalamm Doğumun olacağı gün test alacaklar yani değil mi? Bana hiç test filan denilmedi çünkü. Haftaya doğumum var da.
Koalamm Nisan4523 evet o gün test yapılacak ve pozitif çıkarsam başka hastaneye gönderilicem aşırı korkuyorum 🤦♀️🤦♀️
Ymnzgr Nisan4523 ptesi sordum özelde isteniyor dendi. Ama sağlık bakanlığı açıklama yaptı dedim belirti yoks test zorunluluğu kalktı dedim. Bana bizim prosodür böyle dedi insan sağlığını riske atamyız filan fistan. Tabi işin ucu maddi duygusala dayanıyor bence 🤔