Mrb sevgili anne adayları ve anneler yasamadan ne kadar hayal etsekde herkesin doğumu kendine özel ama ufak bir öneri de bulunmak istedim allah nasip ederse ikinci doğumumu yapicam ilk doğumum normal ve kolay olmuştu şancı çekmek zor ama geciyo size ilk tavsiyem bebeginjzle bol bol konusun cunku aranizda bir bag var ve bizi anlıyorlar ikincisi ise bol yürüyüş bol su ve şancı başladığında bol masaj bel bölgesine hastanede ebe söylemişti cok fayda gordum 5 saatte adet sancısı gibiydi sancim hepimize bol şans…🌸❤