Ahlahanim Polenpolen52 normal ama ben 2.de kolumu sıcak su ve sabunla ovduğumda ilkinden daha az ağrımıştı. Bi nevş ilacı deri altına dağıtmak gibi
Eda_Esen Polenpolen52 Normal canm bende aynı gün yoktu ağrıyı gece uyurken hissettim sabah kalktığım da da öyle dayanılmayacak gibi değil de el değdiğin de ağrıyordu bi kaç öyle oldu yavaş yavaş azaldı ağrı geçti …
Ahlahanim Polenpolen52 hamilelikte sadece parol içiliyor ama ben çok zor durumda kalmadıkca onu bile içmemeye çalısıyorum
Raziyetes Polenpolen52 içebilirsin tabiki hamileler günde 4 taneye kadar içebiliyor. Ama parasetemole alerjin varsa içme 😊
Polenpolen52 Raziyetes şey yanı canım bu tetanoz asısı halsız lık yaptı hafıf onun ıcın ıcsemmı dedım acaba
Tlin8321 Polenpolen52 doktora danışmadan herhangi bir ilaç almayın. Başkasına zararı yoktur ama belki doktorunuz size tavsiye etmeyebilir herkesin hamileliği farklı. Doktora sorun öyle kullanın.
Polenpolen52 Zehra9616 çok saolun ya gozlerım hafıften gıdıyo halsızlık olunca dedım kotu bıseymı acaba
Polenpolen52 Tlin8321 ben normal olarak bana doktor yazdı zaten parolu, ama benım demek ıstedıgım bu tetanozu vurulunca halsızlık oldu sankı onun ıcın ıcsemmı
Tlin8321 Polenpolen52 ilk vurulduğunda ağrı yaparmış ki ben hamile olmadan önce de vurulmuştum o zaman bile ağrısını çekmiştim. Şuan normal bu ağrı ve halsizlik, doktor verdiyse içebilirsin en azından hafifler.
Kraa195 Polenpolen52 ertesi gün cıkıyo agrısı siskinliği. İlki benm şişti acıdı sersemlstti 3 4 gün yarım bas agrısı yaptı. 2si o kadar değildi hafifi