fatima1 Hanımlarrrr ilk defa bebeğim kıpırdadı yaaa cok mutluyummm. Sol tarafımda kıpırtılar varrrr karnımı açtım bakıyorum böyle oynuyor 😍😍😍 bugun tam 18 hafta oldu bayadır bekliyorum bu kıpırtıyıııı. Sol tarafta olunca cinsiyet ne oluyor
Esrasena fatima1 ben burda soldaki hep bebek diye okuyodum ama bilmiyorum.Benim de solda erkek.kızım yanlş hatırlamyosam sağdaydı.Ama o hangi yumurta döllendiyse onla alakalı bence ya,pekte inanmayın böyle şeylere
fatima1 Sedaceylan yaaa tesekkür ederimm. Sizinkide sağlıkla gelsin inşallah. Ekkek bebek sağda olurmuş acaba benim de mi kız olucakkk😍
Sedaceylan Sedaceylan yani bilmiyorum ama oğlum hep sağdaydı 🤭 bu kez hep solda bugun %99. Kız dedi dr
gamzeeyzc Esrasena evet hangi taraftaki tüpte döllendiyese bebek o tarafta oluyormuş cinsiyetle alakası yok yani
fatima1 Esrasena aaa evet öyle olan da varmış ama büyük çoğunluk solda kız olurmuş sağda erkek hayırlısı olsun ya