Esmaa40 Selamlar canlar, pazartesi günü sezeryan olacağım, sezeryan öncesi ve sonrası neler yapmami önerirsiniz? Varmı bunu mutlaka yapmalısın dediğiniz şeyler?
2cucukanasi Esmaa40 kendine hemen kayısı hoşafı hazırla canım koy kavanoza hastane çantana at kahve mutlaka sezaryen sonrası bolca tüket ayağa ilk kalkışın zor gelebilir ama sakın aman ağrım çok diyip yatma sonra kalkman daha da zorlaşır yürüdükçe hafifleyeceksin bol su tüket mutlaka şimdiden hayırlı olsun 🌺
2cucukanasi Esmaa40 bir de çevrende herkes konuşacak senin hakkında sezaryen hakkında bebiş hakkında herkesin bir fikri olacak hiç birşeyi duyma bebeğinle geçireceğin ilk günlerin tadını çıkar
Esmaa40 Lulemom bu dediğini kesinlikle yapacağım, nekadar çok yürüyüş okadsr hızlı iyileşme süreci diye duydum birçok kişiden
2cucukanasi Esmaa40 şifa olsun 🤗 duymamak çok zor ama duyunca insan sadece kendini yıpratıyor ilk doğumumdan pişmanlığımdır
Zuzu04 Sezeryan sonrası hemen duş almayın ve dikişlerinize iyi bakın ben yaptım o hatayı siz yapmayın
Lulemom Zuzu04 ben daha hastanedeyken duşa girdim. Zaten doktorumda duş al sütün gelsin demişti. Duş çok iyi gelmişti bana.
Susam-reis7 Rezene çayı ve naneli sakız da alabilirsin yanına gaz çıkartmak için kolaylaştırıyor (kendi deneyimim)
Lulemom Zuzu04 hıı evet su geçirmez bant takmışlardı duş alayım diye. 5 gün takılı kaldı, 5. Günden sonra kontrolde doktorum çıkardı artık gerek yok demişti