AysegL89__ Bu nasıl bir düşünce tarzı koca doktor siz tekrar gelin diye mi sizce böyle bir katakulle yapmıştır düşünce yapınız bana birazcık tuhaf geldi açıkçası 16. haftadan itibaren genellikle kesinleşir cinsiyet bazen bebeğinizin pozisyonu cinsiyetin tam görülmesine müsaade etmeyebilir bu sadece doktorla makinayla alakalı bir durum değil bebeğinizin pozisyonu da çok önemli… cinsiyet çok karıştırılabilen bir konu çünkü kızda da erkekte de çıkıntı var kızdaki çıkıntı klitoris erkekteki çıkıntı ise penis. Biri aşağı bakıyor biri ileri veya yukarı… bu yüzden çoğu kişide cinsiyet yanlış görüşebiliyor. Bu doktorların numara yaptığından kaynaklanmıyor insanların cinsiyet öğrenmek için çok acele etmesinden kaynaklanıyor …dolayısıyla doktorları böyle şeylerle suçlamayın bunlar çok ucuz numaralar… doktor emin değilim dediyse emin değildir sonradan siz pişman olursunuz. Bu güvensizliğiniz yüzünden