Korkulacak bir durum yok kızlar ilk gece ayağa kaldırdıklarında kendim mücadele edip yürüdüm koridorda falan, ertesi gün eve çıktım, baş ağrım oldu evet bi de ayağa kalkarken korktuğum için dikişlerimden 2 gün falan eşim elimden tuttu, 3. Gün ayaktaydım işlerimi kendim yaptım 8.günden beri tamamen tek kaldım bebeğimle, inanın sizin elinizde olan bir şey atlatmak, bünye ve inanç meselesi kimseden etkilenmeyin sezeryan zor değil