eyuphaneylul1422 Merhaba kızlar 6 haftalık gebeyim😇henuz kontrole gıtmedım 1 hafta sonraya alıcam randevu kalp atısları içinde yalnız hangı hastane hangı doktor karar veremedim onerdıgınız hastane doktor var mı??
Hmzshnrikra eyuphaneylul1422 cekirge doruk Dr.fatos deniz yigitturk harika ötesi bir doktor muayene 230
NehirinAnnesiii eyuphaneylul1422 Medicana volkan Aksakallıyı tek gecerim canım sağlık sigortam olduğundan muayene ücretini tam bilmiyorum. İlk bende cekirge doruga gidiyordum nuray Kuzukırana doktorları cok iyi ama hastanede doğum yapan 2 3 kisiden hic memnun kalmadıklarını duydum hele hele ebelerden anlattıkları doğum hikayeleri cok korkunçtu bende vazgeçtim.
eyuphaneylul1422 Hmzshnrikra anladım tesekkur edrrım🌸. Genelde hayat, osmangazi hastanelerdede o fıyat aradım ama benim ıcın aslında onemlı olan doktor davranısı cunku ılk dogum devlette oldu benım baya zor gectı bakalım bunda nasıl olucak😬
eyuphaneylul1422 NehirinAnnesiii yıldırım doruk 170 dedi muayeneye ama orda dogum yapan veya gıden var mı acaba medıcanaya arkadasım gidiyor oda onerdı bakalım🧚♀️
Hmzshnrikra eyuphaneylul1422 fatos hanımın bu gece yildirim dorukta nöbeti var bende kontrole gidecem bu gece .isterseniz gidip bakabilirsiniz ne demek istediğimi anlarsınız