ggglq11 yani öyle bulantı falan yoktu herkezde farklıdır ama benim normaldede adet olmadan 1 hafta önce göğüslerim şişerdi kasıklarım ağrırdı. hamile olduğumu öğrendiğimdede 10 gün boyunca sadece kasık ağrısı ve göğüs şişmesi oldu bende gebelik beklemiyordum açıkcası adet olcam diyordum ama hamileymişim. bulantı halsizlik falan öğrendikten 1 2 hafta sonra başladı