Ordaki doktorlaeın hepsi fetöden ihraç edilenler diye duymuştum o yüzden hiç gitmedim duru daha iyi güler yüzlü doktor oraya gidiyorum şimdilik medical park da daa dogum planlıyorum yada şehir hastanesi de olabilir 2 li testim cıktı cok soguk gelemem dedim numaramı bıraktım doktor aradı sonucu attı falan temiz cıktı dedi cok ilgililer ve hepsi 70 TL bedava gibi