Bebekimbebekim Hamile oldugunu ogrendigim gunden bu yana suan 5 haftaya yeni girecegim araliklarla kahverengi leke goruyorum bel boslugum agriyor mide bulantimda yok sizce neden :((
glsmwm_ Bebekimbebekim hamilelikte lekelenmelerin hiçbir türlüsü normal karşılanmaz. Hastaneye gidin en azından hem içiniz rahat eder hem de ilaç veya iğne verilir. Geçmiş olsun 🤲🏼
Zanaservan Bebekimbebekim benimde öyle oldu 5 haftalıkken gördüm şimdi 8 haftalık 3 gün önce yine gördüm doktora da sordum kalp atışlarını da duydum çok şükür o leke adet kanına dönüşmedikçe sıkıntı yokmuş yoruyon mu kendini fazla mı yürüyon ne yapıyon
Cnscnscns Hiç kalkmadan yatın.bol bol dinlenip şu için. Kendinizi zorlamayın. Genellikle pembe ya da kırmızı olunca korkuluyor diye biliyorum.kahverengi lekeler normal yerlesme olarak kabul ediyorlar
Zanaservan Bebekimbebekim yapma bak 5 haftalıktır yorma kendini tamam sende dayanamıyon belli ama dişini sık o tam yerleşene kadar
Zanaservan Bebekimbebekim kız aynı şeyleri yaşıyoruz benimde hiç bulanmıyor hiç bulanmadı şuana kadar sadece bazı kokulardan tiksiniyorum o kadar
Zanaservan Bebekimbebekim bak gör hiç birşey yoktur bir arkadaş vardı geçen sene oda hamileydi 9 ay boyunca gördü o lekeyi 9 ay