Elfvli maşallah baya hakimsiniz sürece 🙃, benim sorum: devlet memurlarında nasıl bir yol izleniyor? Bu anlattıklarınızdan farklı bir kısım var mı? 32den sonra işe devam edebilmek için çalışabilir raporu alınması gerektiğini biliyorum, bu raporu aldıktan sonra maks 37 de izne ayrılmak gerekiyor ya, 37 de yeniden bir doktor raporuna gerek var mı acaba ya da işyerine bildirim dilekçe vs ile bildirim yapmamız gerekiyor mu? Bu durumda toplamda 37den sonraki 16 hafta doğum izinli sayılıyoruz değil mi?