Regl günüme 9 gün varken, 5 gün varken normal test yaptım negatifti. 4 gün kala yine normal test yaptım cook cook silik gölge gibi çizgi vardı, şüphelenip predictor erken test alıp yaptım 2. Çizgi ilk 5 dk icinde cıktı. Yani bir gün negatifken ertesi gün pozitife dönebiliyor, değer artış hızından kaynaklı. Pozitif gördüğüm aynı gün kan verdim 13.67 cıktı. Belirtilerim aşırı duygusallık, istemsiz ağlama ve normalde sadece yumurtlama gününde olan o ağrı ve kasıklardaki şişkinlik hissi yumurtlamadan sonra hiç geçmemişti. Üşüttüğümü bile düşündüm ama hamileymişim.