Mis0801 Kızlar 38+1 oldum.yaklaşık 1 saattir bebek aşırı hareketli ve sürekli çişim geliyor gibi hissediyorum ve arada aşağı doğru bir baskı oluyor.Bu şekilde Doğum sancısı başlar mı , hiç bu kadar hareketli olmamıştı ve 1 saattir geçmedi , hastaneye gitsem mi biraz daha mı beklesem karar veremedim ?
Mis0801 Ceyduygu anladım canım hiç bu kadar fazla olmayınca sanki telaşlandım biraz teşekkür ederim , bekleyeyim bakalım
sedo112 Bende yaşıyorum canım kaç gündür dediğin şeyi her geçen gün şunu fark ettim dahada bacak arama iniyor yani yerleşmeden olabilir canım telaş yapma hareketli olması iyidir bence