Bukiiiiiiii Kizlar mide bulantimdan dolayi doktor prilam 10 mg hao yazdi aksam ac karnina 2 tane yazio bilgisi olan icen varmi bu 2 hapi ardi ardina mi icicem ilk defa boyle bir hap duydum da ard ard bir sey olmaz dimi kullanan varmi ard arda 2 taneee
Didemkrgi Bukiiiiiiii akşam yatmadan önce 2 tane içeceksin canım art arda evet 17 haftadayız hâlâ kullanıyorm
Sevdapl Bukiiiiiiii ben de akşam yatmadan iki tane sabah kalkınca da bir tane içiyorum. Bir sorun yok çok şükür. Günde 4 tane kullanabiliyorsunuz.
Burcusenkoc Bukiiiiiiii bende o şekilde kullandım 14. Haftama kadar suan 28. Haftadayım gece 1 tane içiyorum 😌
Zeynepvedat Bukiiiiiiii evet canm banada verdi 10+6 dayız bizde gece yatarken içiyorum peşpeşe 2 tane
Bukiiiiiiii Didemkrgi Ilk defa duydum ya 2 tane hap ust uste bir sey olmaz dimi ya sende iciomusun birini icip beklemeden hemen digerinimi iciosun
Bukiiiiiiii Sevdapl ust ust alinca zehirlenme filan olmsz dimi hao udt uste mi alicam olk drfa boyle bir sey duydum
Klcaysgl Evet canim art arta iç sabahda eğer ki yine devam ederse bir tane daha içebilirsin zarari yok
Bukiiiiiiii Klcaysgl Hic beklemeden dimi ard arda yazinca bi an korktum zehirlermk die ikk defa böyle bibilac kullancam
Sevdapl Bukiiiiiiii hayır ilacın prospektüsünü okursanız orada da yazıyor gece yatmadan iki tane alınabileceği.
Bukiiiiiiii Sevdapl evet okudum simdi yazıyor ac karnina yaziyir birde dimi ya ilk defa kullanıyorum sasirdim sanirim iki tane ust uste yazinca 🥰
Bukiiiiiiii Zeynepvedat Banada fayda etsin insallah kac gundur midem bukanio hicbir sey yiyemiorum 🤲🤲
Bendiyebiri Bukiiiiiiii canım ben 2. Ayımdan beri kullanıyorum şuan 30 haftalığım. İlk zamanlar art arda 2 tane içiyordum ama aç değil normal karnıma içiyordum birini içip diğerini arkasından içiyordum. Sonra hemen uyu demişti bana eczacı. İçip uyumalısın öyle işe yarıyormuş 🤷🏻♀️ Şuan mide bulantılarım devam ediyor 2 3 günde 1 tane içiyorum gece. Korkma iç bişey olmaz rahatlarsın. Beni o haplar rahatlattı.
Bukiiiiiiii Bendiyebiri Insallah banada fayda eder bekledim gecer diye ama dayanılcak gbi değilim icicem bu aksam insallah sifa olsun ❤🤲
Bukiiiiiiii aysnrsvs fayda ediordur insallah banada etsin mife hasta olunca is guc hicbirsey yapamiosim ev iskeri kalio 🤲
A-y-s-e-g-u-l Bukiiiiiiii valla dün başladım ben bugün akşama kadar bişiler yedim şükür 😇 çok rahatlattı 🙏🏻 Bende yatmadan 2 tane aldım dün güzel uyutuyor mide bulantısı olmuyor 🥰
Azra_Mom Bukiiiiiiii evet aynen ard arda içeceksin bende ilk çok şaşırmıştım tek içince asla faydası olmuyor denedim malesef günlerce fayda etmedi ilk başta kullanımını sormamıştım sonra öğrendim düzelttim öyle faydasını gördüm ben sabah 1 öğlen 1 gece 2 kullanıyordum bulantılarım çok fazlaydı zamanla azaldıkça önce sabahı sonra öğleni kestim sadece akşam 2 tane alıyorum yeterli geliyor öyle de deneyebilirsiniz günde 4 taneye kadar alma hakkımız var
Bukiiiiiiii Azra_Mom aaa cok sevindim bende cok sasirdim ve korktum acikcasi bebegim icin icim rahatladi yorumlardan sonra bu aksam kullanicam sifa olsun insallah banada ❤🤲
tucee-98 Bende gece yatmadan önce 2tane içiyorum. Sabah aç karnına da 1 tane içiyorum. Akşam bulantım olursa yemekten önce içiyorum. 14.haftadayım hala kullanıyorum, çok iyi geliyor🥳