Selamlarrr sonunda doğurdum 🙏🙏
- Haftada gelen nişanım sonrası 40+3 e kadar 2 cm açılmam oldu ve sonunda doktorum suni sancı vereceğini söyledi.
19.02.2021 de hastaneye yatışım yapıldı ve saat 10:00’da suni sancı ile başladım..
İlk başta herşey çok güzeldi “aman sancı bu muymuş?” Diyip dalga geçtim hatta sonra sıklaşmaya ve ağırlaşmaya başladı. Asla ağlatmıyor sancılar en uzun sancının 90 saniye olduğunu öğretmişti ebem o yüzden sabırlı olmanızı öneriyorum en başta sızlanırsanız sonunu görme ihtimaliniz düşer. Aklıma gelen herşeyi söylüyordum sayıyordum eşim ve ablam vardı yanımda ama asla ağlamadım, bağırmadım. 3-4 saat sonra açılmam 4 cme çıktı ama ben aşırı yoruldum artık 3-4 dklık sancı aralarında direk uyuya kalıyordum 😂😂 sancı olayı cidden insanın enerjisini çekiyor.
- Cm açıklığa ilerlerken artık epidural olmak istediğimi söyledim ama cidden eğer epidural olmasaydı ben normal doğuramazdım 🙈Epidural takıldı + kas gevşeltici falan verildi kendimi aşırı kasmaya başlamıştım. Epiduralle inanılmaz rahatladım ve kendimi kasmayınca açılmam daha çabuk ilerlemeye başladı. 16:00 da artık 10 cm e ulaşmıştım ve ıkınma provalarım başladı doğum anına 15 dk kala doğumhaneye alındım. Doğru ıkınma ve doğru nefes alıp vermeyi kesinlikle öğrenin hem doktorun hem sizin hemde bebeğinizin işi kolaylaşacaktır 🙏 Bebeğin başının çıktığı an herşey bitiyor unutuyorsun diyorlardı.. gerçekten bitiyor herşey o an..Sabah sancılarımla 10:00 da başlayan doğumum akşam 16:32 de Metehan’ımın gelişiyle son buldu..
3 günlük anneyim ilk doğumumdu inanılmaz farklı adsız bir duygu bu… Allah bekleyen herkese nasip etsinnn 🙏❤️🥰
Not: bu süreçte edindiğim en önemli tecrübe ; her doğumun ve bebeğin hikayesi farklı arkadaşlar herkes olumsuzluk içeren o kadar çok hikaye yazıp çiziyor ki asla hiç birini okurken dinlerken empati kurmayın siz ve bebeğinize özel çok başka büyülü bir hikaye var 😍