son iki gündür kasıldığımı hissediyorum karnımın bebeğim taş gibi oluyo öyle kalıyo ama hareketleri falan iyi. daha geçen cuma randevum vardı her şey yolundaydı sizce bunlar riskli mi? düzenli değiller ama gün içinde 5-10 kere oluyodur rahatsız oluyorum karnım acıyo. size de oluyo muydu