Gulum99 perinatoloji detaylı yapan değil riskli gebeliklere bakan bir bölüm oluyor. Benim hamileliğim de riskli olduğu için her 3 haftada bir gidiyordum. Eğer kadın doğum doktorunuz risk görmediyse gitmenize pek gerek de yok. Ayrıca ben riskli bir hamilelik geçirdiğim için 2 kere detaylıya girdim özelde ve devlette her ikisinde de Radyoloji uzmanı baktı, hatta perinatoloji beni radyolojiye yönlendirdi.