Arkadaşlar 17 haftalık hamileyim. Alkol, ksilazin, asit ve boyama maddeleri ile preparat boyası yaptım. 3 saat kimyasal maddelere maruz kaldım. Maskem vardı ama yine de kokuyu aldım elime temas etti. Bebeğin gelişimiyle ilgili vs bi sıkıntı olur mu? Daha sonradan idrak ettim. Zararlı olacağı hiç aklıma gelmedi o an. Bilen biri var mı??