Kızlar 31+4 olduk çok şükür 🙏 Kıyafet alışverişimizi çoktan tamamladık hastane setlerimiz magnetlerimiz falan şimdi sırada kalanlar var Prima Premium Care 1 yenidoğan bebek bezi aldım , Sleepy natural yenidoğan ıslak havlu aldım , Philips Avent 2li cam biberon aldım yenidoğan için , kıyafet deterjanını ne marka almam gerekiyor ? Kullandığınız en iyisi olan hangisi acaba ? Bebek kıyafeti için bebek yumuşatıcısı kullandınız mı kullandıysanız hangisi alışveriş tamamlayan yardımcı olursa çok sevinirim 😇😇 Lansinoh göğüs ucu kremi aldım , bebek kremlerini mustela aldım ama aklıma gelmiyor daha neler lazım telaşlı oldum😦